Skrivet av: Monica Grandin Högberg | 8 september, 2011

Vietnam – hett mål just nu!

Att Vietnam blir ett mer och mer populärt resmål märker jag tydligt nu. Allt fler har fått upp ögonen för detta land som kan erbjuda så mycket och fortfarande har den stora gruppen turister inte nått hit än. Resmålen är skiftande allt från norr till söder, badort kombinerat med storstad och/eller med rundtur till  olika orter. Med flyg, tåg och bil färdas de.

Det känns oerhört stimulerande och roligt att kunna få erbjuda kunderna så mycket nya upplevelser. Vi har visserligen kunder som rest jorden runt, vandrat i Peru, varit på safari i Afrika. Världen blir liksom mindre och mindre för varje år.

Att resa är en del av livet – i alla fall mitt liv. Och jag delar så gärna med mig av mina erfarenheter.


Kommentera

Kategorier

